Повернення товару можливо здійснити протягом 14 днів з моменту покупки, згідно з "Законом України про захист прав споживача".

Ми завжди з відповідальністю ставимось до своїх покупців і ніколи не відмовляємо в поверненні невідповідного або несправного товару.

Єдине що потрібно від покупців при поверненні, це наявність оригінальної цілісної упаковки і відсутність слідів використання.

Важливо зазначити, що продавець має право відмовити в поверненні, в тому випадку, якщо спорядження було виготовлено за індивідуальними вимогами покупця і не є серійним виробництвом.

Варто зазначити, що у випадку повернення саме клієнт оплачує доставку товару назад до постачальника на склад (окрім випадку коли повернення здійснюється через невідповідність товару, неповній комплектації чи пошкодження на складі)

Гарантійним терміном є проміжок часу, під час якого покупець може звернутися до продавця для здійснення гарантійного ремонту або повернення несправного товару.

Гарантійний термін вказується в гарантійному талоні, або будь-якому іншому документі, що додається до товару, а також зазначений у характеристиках товару.


Протягом 14 днів з моменту отримання товару, покупець може повернути товар, якщо збережено товарний вигляд та належну якість.


При зверненні з гарантійного випадку покупець може розраховувати на:
• Зменшення вартості товару;
• Безкоштовне усунення несправностей у найкоротший термін;
• Компенсація витрат на усунення несправності.


Якщо несправність виникає з вини виробника несе серйозний характер, тобто не дозволяє використовувати товар повною мірою і за своїм цільовим призначенням, і має такі властивості:
• Несправність не може бути усунена виробником або постачальником;
• Змінює характеристики товару, робить його не відповідним заявленим характеристикам;
• Усунення несправності потребує тривалого часу (більше 14 днів).
У такому разі клієнт може розраховувати на заміну на аналогічний товар належної якості або компенсацію коштів.

Ремонт або заміна гарантії не повинен перевищувати 14 днів.


Для звернення з гарантійного випадку покупцю потрібно зафіксувати несправність (фото чи відео) та звернеться до менеджера інтернет-магазину (097) 809 60 30